כל מה שצריך לדעת על ניהול קמפיין לידים

ניהול קמפיין לידים ברמה גבוהה מתבצע על בסיס מערכת ייעודית מבוססת ענן. ניתן לגשת אל המערכת מכל מקום ולהשתמש בה באופן יעיל במיוחד. המערכת מסייעת בשלבים שונים של ניהול קמפיין לידים. המערכת עומדת לרשות הלקוח במהלך קליטת לידים והיא חוסכת זמן וכסף. בתוך המערכת ישנו ממשק ניהול אפקטיבי, נוח ונגיש. מערך הניהול מאפשר עבודה מול מספר ערוצים במקביל והמידע נשמר מאורגן ומסודר. מעבר לכך, הנתונים בתוך המערכת כוללים את מקור הליד ואת הייעוד שלו.

מערכת הניהול משלבת בין אמצעי פרסום ושיווק. ניתן להיעזר בה כדי להגיע להחזר השקעה מלא ולעקוב אחר לידים שנאספים בזמן אמת. המערכת מאפשרת ביצוע התאמות, שינויים ושדרוגים בעמודי נחיתה או קמפיינים פרסומיים. את המערכת ניתן לסנכרן מול רשתות חברתיות, אתרי תוכן ועוד. בנוסף, צורת הניהול מאפשרת שליחה של הלידים לכל גורם אפשרי ולאחר מכן גביית חשבון ויצירת הכנסות.
 

למי מתאימה המערכת?

חשוב לציין כי מערכת ניהול קמפיין לידים מתאימה לכל סוגי העסקים והלקוחות. בין אם מדובר על עסק קטן או בינוני, משרד פרסום ותאגיד. מערכת הניהול מותאמת לדרישות העידן המודרני והיא עולה בקנה אחד עם הצרכים של עסקים. המערכת מתאימה למי שרוצה להתחיל קמפיין חדש של איסוף לידים, או לנטר פעילות וביצועים של קמפיין קיים. המערכת אינה מגבילה את המשתמש מבחינת ניתוב לידים, קבלת לידים בזמן אמת וכמובן הפקת דוחות ובקרה.

המערכת החדשנית שמורה בענן ומאובטחת לחלוטין. כל הלידים הנאספים לתוך המערכת מגיעים ישירות ללקוח ולגורמים הרלוונטיים בארגון או בעסק. כדאי לעבור למערכת כזו מוקדם ככל האפשר, על מנת להפיק את המרב מקפיין פרסום ולהרחיב את מעגל הלקוחות. 
לקבלת פרטים על המערכת