טיוב לידים

טיוב לידים

באמצעות תהליך פשוט והקפדה על מספר צעדים ניתן לוודא את הרלוונטיות של לידים לפני העברתם ללקוח. ראשית, חשוב להבין את הסיבות בגינן פרטי הלקוח עשויים להיות לא תקינים. סיבות אלו רלוונטיות עבור פרטים המופיעים בעמוד נחיתה באינטרנט, בטופס ייעודי או בשיחה עם מוקד מכירות טלפוני. לידים הופכים להיות לא תקינים כאשר הלקוח מתחרט, משאיר פרטים שגויים או מספק נתונים שאינם מתאימים לקריטריונים של הלקוח. 

שנית, טיוב לידים נעשה על ידי נציג טלפוני. זו הדרך הקצרה, המהירה והטובה ביותר לייצר לידים איכותיים. שיחת טלפון היא הזדמנות לקבל מידע נוסף מהלקוח ולהבטיח התאמה בין לידים באינטרנט לבין צרכי הלקוחות. השיחה מתבצעת לאחר קליטת המידע במערכת ניהול לידים והיא מסתיימת בעדכון הסטטוס. 

 

אילו עסקים צריכים שירותי טיוב לידים?

טיוב לידים הוא שירות המתאים לכל סוגי העסקים. אי אפשר למכור מוצרים או שירותים בלי לקוחות, ומטרת הטיוב היא לוודא את העברת הפרטים לעסקים הרלוונטיים. שירותי טיוב גם מקלים על הלקוחות ומונעים עוגמת נפש. בעזרת טיוב לידים ניתן למנוע מצב בו הלקוח מקבל שיחת טלפון מעסק המציע לו שירות לא רלוונטי. השיחה עם נציג מכירות לצורך אימות הפרטים אינה מקשה על הלקוח. היא מאפשרת לו לעדכן את הפרטים האישיים ולהבטיח פניות מתאימות בלבד. 

שירותי טיוב ניתנים על ידי חברות מקצועיות העוסקות בתחום של טלמרקטינג, שיווק וניהול מכירות. את השירות כדאי לתאם לאחר פגישה עם אנשי מקצוע וקביעת קריטריונים ברורים לפסילת לידים. טיוב לידים הוא חלק חשוב בניהול הלקוחות של החברה ויש לו משמעות כלכלית. שירותי טיוב מספקים מידע רב לעסקים בכל רחבי הארץ. הם מיועדים לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים והפוטנציאל הכלכלי שלהם גבוה. 

לקבלת פרטים על המערכת